New strategy, new model
METRO is expanding and developing its services for professional buyers, improving the customer experience and increasing efficiency.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/5
Focusing on HoReCa buyers and retailers, stores are remodelled, delivery services are expanded, the online marketplace is made bigger, and METRO’s digital presence and services are strengthened. METRO is implementing this strategy in several stages – in the spring of 2022 the METRO store in Budakalász was remodelled this way, and this was followed by the store on Fóti Road and in Szeged last autumn. This spring the Nyíregyháza, Győr and Szombathely stored followed. //
Related news
Registration opens for the national competition for young chefs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMag has permanently closed its stores in Hungary – the company is focusing on the online marketplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Registration opens for the national competition for young chefs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >