Albert Heijn Expands Own-Brand Plant-Based Range
Dutch retailer Albert Heijn has announced plans to add around 70 SKUs to its private-label vegetarian, vegan and vegetable products range to meet increasing demands from customers.
The new range, which will be rolled out in autumn of this year, includes items that are suitable for breakfast, lunch and dinner.
The consumption of vegetable and vegetarian products among Dutch consumers is on the rise with more than 50% of the Dutch adopting a flexitarian diet, the retailer added.
ESM
Related news
Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More vegan options available at Sziget festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

