Albert Heijn Expands Own-Brand Plant-Based Range
Dutch retailer Albert Heijn has announced plans to add around 70 SKUs to its private-label vegetarian, vegan and vegetable products range to meet increasing demands from customers.
The new range, which will be rolled out in autumn of this year, includes items that are suitable for breakfast, lunch and dinner.
The consumption of vegetable and vegetarian products among Dutch consumers is on the rise with more than 50% of the Dutch adopting a flexitarian diet, the retailer added.
ESM
Related news
Albert Heijn’s personal care brand revamped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn app now speaks six languages
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Layers of problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
