Új növényi alapú termékek az Albert Heijntől
Körülbelül 70 SKU-t ad hozzá saját márkás vegetáriánus, vegán és zöldség alapú termékeinek sorához az Albert Heijn. A holland kiskereskedő így szeretné tartani a lépést az egyre növekvő vásárlói igényekkel.
Az új sorozatban reggelire, ebédre és vacsorára való ételek is találhatóak.
A holland fogyasztók körében a zöldséges és vegetáriánus termékek iránti igény rendkívüli módon megnövekedett, mivel a hollandok több mint 50%-a áttért a flexitariánus étrendre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >