New Marketing and Trade Marketing Director at HEINEKEN Hungária
From 1 January 2019, Balogh Barbara directs the Marketing and Trade marketing organization of HEINEKEN Hungária.
Barbara joined HEINEKEN Hungária in 2010 as a Heineken brand manager and later became the Marketing Manager of Soproni Senior. Subsequently, she became Category Manager and innovation positions at the company. Over the past year and a half, she has gained international experience at HEINEKEN Holland parent company, also in marketing.
Related news
Several prominent international speakers at this year’s Marketing Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Death of SEO Blogs – What Does This Mean for SMB Marketing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why is the fascination with clicks misguided? – A new approach to marketing measurement of Hungarian SMEs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The banking sector has reached a historic turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >