Új Marketing és trade marketing igazgató a HEINEKEN Hungáriánál
2019. január 1-től Balogh Barbara személyében új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét.
Barbara 2010-ban csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához, mint Heineken márkamenedzser, később Soproni Senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően Kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN Holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben.
HEINEKEN-es pályafutása során Barbara hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával.
„Biztos vagyok benne, hogy Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a HEINEKEN Hungária vezetősége. Barbara mind marketing területen, mind pedig a vállaltcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez”-mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Változások a HEINEKEN Hungária vezetőségénél
Több változás is történt a HEINEKEN Hungária Zrt.-nél, ahol 2024.…
Tovább olvasom >Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >