Nielsen introduces a new tool to get to know the experiences of the clients and customers
“Listen to your client, consumer and respond to it quickly!” Nielsen introduced the integrated assessment and analysis of the consumers’ good and negative experiences in Hungary with this motto. Nielsen works together with the ResponseTek company, which has developed a software to manage the consumers’ experiences.
The software platform of the company headquartered in Vancouver, Canada was connected in real-time with the business traffic’s specific informations and advanced analysis tools. Thus, the Nielsen can make companies able to provide their services in faster than ever, with the best way to adapt their services to the customers’ needs.
Related news
97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Costa Art & Craft competition is starting!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spain’s Deoleo Sees Olive Oil Prices Staying High Until June 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >