Új eszközt vezet be a Nielsen az ügyfelek és fogyasztók tapasztalatainak megismerésére
„Hallgasd meg ügyfeledet, fogyasztódat, és reagálj rá gyorsan!” Ezzel a mottóval vezeti be a Nielsen Magyarországon is a fogyasztók jó és kedvezőtlen tapasztalatainak új, integrált felmérését valamint elemzését. Ebben a ResponseTek céggel működik együtt, amely kifejlesztett egy szoftvert a fogyasztók tapasztalatainak kezelésére.
A kanadai Vancouverben székelő cég szoftver platformját kapcsolják össze valós időben az üzleti forgalom konkrét információival és korszerű elemzési eszközökkel. Így a Nielsen képessé tud tenni vállalatokat arra, hogy szolgáltatásaikat az eddiginél gyorsabban, a lehető legjobban igazítsák egyes fogyasztóik vagy ügyfeleik igényeihez. Ezáltal még inkább különbözhetnek versenytársaiktól, és növelhetik márkájuk vonzerejét.
Azért is fontos kezelni a fogyasztók tapasztalatait, mert egy új vásárló vagy ügyfél megszerzése ötször annyiba kerül, mint megtartani a jelenlegieket; akiknek igényeit érdemes minél jobban kielégíteni.
„Helyzetbe hozzuk a vállalatokat, mert versenyelőnyt szerezni egyre inkább az ügyfelek, vásárlók elégedettsége révén lehet, és azt támogatja új, angolul Nielsen Customer Experience nevű szolgáltatásunk” – mondja Rausch Tamás, a Nielsen üzletfejlesztési vezetője. – „Ma már elengedhetetlen, hogy a vállalatok szolgáltatásaikról megismerjék fogyasztóik elvárásait és elégedettségük mértékét. Igazodhatnak hozzájuk, amikor építik a fogyasztói bizalmat. Továbbá konkrét információik révén tudják pontosabban tervezni a fogyasztókkal való érintkezés folyamatát, sikerének mérését, valamint döntéseiket mélyebb ismeretekre alapozni, hogy elérjék kitűzött céljaikat”.
Külföldi információk alapján Rausch Tamás szerint különösen hasznos lehet a rendszer alapú „ügyfél tapasztalat” szolgáltatás első sorban bankok, biztosítók, távközlési szolgáltatók, kiskereskedelmi cégek, szállodák, légiforgalmi vállalatok és repülőterek számára.
Kapcsolódó cikkeink
Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >Nielsen: Feleannyi sört vásároltunk a vébén, mint az Eb két hete alatt
A magyarok kétharmada társaságban nézi a katari labdarúgó-világbajnokságot, de sokan…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >