Dethronement in the shops
The trio, (Auchan, Spar and Tesco) that also have hypermarkets lost their former superiority last year, albeit minimally, but discounts have prevailed in terms of turnover per store.
In an earlier article on retail chains published in the editorial series of Napi.hu’s editorial blog, Buksza, we wrote about the development and revenues of store chains with hypermarkets, discount stores and Hungarian networks. Pulzus Kutató’s survey for Napi.hu revealed that Lidl, Spar, Penny and Tesco were the most popular among customers recently. (napi.hu, Csernátony Csaba, Kristóf Réka)
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Hungary continues to modernize its stores – 1.5 billion forint investment in Győr and Erdőkertes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan has had its accessibility checked again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Business sentiment improved slightly in September in the euro area and the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Our food waste has decreased by a third in the last 8 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The chewing gum industry is at a turning point: microplastic-free alternatives are coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >