Dethronement in the shops
The trio, (Auchan, Spar and Tesco) that also have hypermarkets lost their former superiority last year, albeit minimally, but discounts have prevailed in terms of turnover per store.
In an earlier article on retail chains published in the editorial series of Napi.hu’s editorial blog, Buksza, we wrote about the development and revenues of store chains with hypermarkets, discount stores and Hungarian networks. Pulzus Kutató’s survey for Napi.hu revealed that Lidl, Spar, Penny and Tesco were the most popular among customers recently. (napi.hu, Csernátony Csaba, Kristóf Réka)
Related news
One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Women make 89% of decisions, yet they feel ignored
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >On October 31, the Drought Protection Operational Team temporarily completed its work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


