With over 100,000 bottles of gift soft drinks, Coca-Cola helps consumers and restaurants find each other again
Coca-Cola felt obligated to help one of the most economically affected industries: hospitality. To reconnect consumers with their favorite restaurants after the forced break, the restaurants participating in the initiative will be waiting for guests with a free Coca-Cola soft drink on June 19, 2020 as part of the company’s nationwide promotion. Thus, more than 100,000 bottles of Coca-Cola with a total value of 50,000,000 HUF are ready, refrigerated, in almost 350 locations across the country.
Related news
Donate simply and securely: digital innovation in fundraising with Mastercard and Ecumenical Relief
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No more “pig in a poke” in hospitality: How Eventrend Group reformed workforce management with the help of Giggle
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola changes CEO: COO takes the lead
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
