Walmart turns Black Friday into multi-weekend sales campaign
In a quest to keep crowds down in its stores during the holiday shopping season, Walmart is slicing up its traditional Black Friday sales approach into a multi-weekend sales strategy that starts well before Thanksgiving.
The change up comes amidst a resurgence in coronavirus infections across the country and increasing wariness of consumers to shop in brick-and-mortar stores.
Retail Customer Experience
Related news
Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Radioactive contamination found in a popular product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart extends employee discount to include nearly all grocery products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Manufacturing industry contracted slightly in August Visszajelzés küldése Oldalsó panelek Előzmények Mentve Fordítási találatok állnak rendelkezésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H became Hungary’s best sustainable bank in 2025 again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >