Walmart turns Black Friday into multi-weekend sales campaign
In a quest to keep crowds down in its stores during the holiday shopping season, Walmart is slicing up its traditional Black Friday sales approach into a multi-weekend sales strategy that starts well before Thanksgiving.
The change up comes amidst a resurgence in coronavirus infections across the country and increasing wariness of consumers to shop in brick-and-mortar stores.
Retail Customer Experience
Related news
Walmart To Launch First Stores In South Africa By Year-End
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >