Walmart turns Black Friday into multi-weekend sales campaign
In a quest to keep crowds down in its stores during the holiday shopping season, Walmart is slicing up its traditional Black Friday sales approach into a multi-weekend sales strategy that starts well before Thanksgiving.
The change up comes amidst a resurgence in coronavirus infections across the country and increasing wariness of consumers to shop in brick-and-mortar stores.
Retail Customer Experience
Related news
German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart To Launch First Stores In South Africa By Year-End
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >