Tizenhat tonna csirkehúsból készült terméket hívott vissza a Tyson Foods
Mintegy 16 tonna szennyezett, csirkehúsból készült, elősütött terméket hív vissza a Tyson Foods, a világ legnagyobb húsfeldolgozó vállalata, írja az amerikai lapok, például a Huffington Post nyomán az origo.
A vállalat fogyasztói bejelentésre intézkedett. A cég közlése szerint, a visszahívás az egyik 5 fontos kiszerelésű (kb. 2,2 kilogramm), előkészített csirkefalatkák termékére vonatkozik, miután fogyasztók egyes csomagokban “puha, kék színű gumidarabokat” találtak.
A Tyson Foods a kérdéses termékét világszerte értékesíti.
A vállalat közölte: egyelőre nem érkeztek jelentések a szennyezett termékkel kapcsolatos fogyasztói problémákról, mérgezésről vagy hasonló egészségügyi panaszokról.
Az USA élelmiszerbiztonságért felelős hivatala közleményben hívta fel a fogyasztók figyelmét, hogy akik vásároltak ebből a termékből, fogyasztás előtt feltétlenül ellenőrizzék annak lejárati dátumát és annak egyéb azonosítóit.
A vállalat honlapján tette közzé a szennyezett élelmiszer pontos gyártási adatait.
A cég azt mondja, a 2018. november 26. után vásárolt, 2019. november 26-i lejáratú termékekkel van gond, a problémás szállítmányok állításuk szerint Arizona, Kalifornia, Illinois, New Jersey és Utah államokban kerültek a boltokba.
Ez már a második visszahívása a cégnek rövid időn belül. A közelmúltban több mint 7 tonnát kellett visszahívnia egy másik termékéből, melyet 13 államban értésítettek, és a csomagoláson helytelenül tüntették fel az allergén összetevőket.
A vállalat külön dedikált telefonszámon fogadja a mostani visszahívás kapcsán a vásárlók kérdéseit. (origo)
Related news
The producer price of slaughter pigs decreased
According to the Central Statistical Office (KSH), Hungary’s live pig…
Read more >Amazon hits back: responds to US tariff hike by canceling Chinese orders
A new chapter in the trade war in e-commerce –…
Read more >NKFH-NAV: joint action to strengthen food safety and combat food counterfeiting
The National Trade and Consumer Protection Authority (NKFH) in cooperation…
Read more >Related news
Easter trends: what are shoppers looking for this year?
Last March, before Easter, nearly 90 thousand boxes, i.e. almost…
Read more >The Body Shop, an international cosmetics company, and TOURMIX, a Hungarian green logistics startup, enter into a strategic partnership
Two key players in the sustainability market, The Body Shop,…
Read more >Dethronement in the luxury world: Hermès overtakes LVMH
A new era may be dawning for the luxury industry:…
Read more >