The festival market is increasing
“We have to protect the successful festivals in Hungary, because the regional competition is getting more sharp in this area” – Joris Huijsmans, CEO of Heineken Hungária warns.
The company is organized round-table discussion on the economic, cultural and community-building role of the festivals for the second time. At the event called Festival math the participants – the tourist sector experts, city managers, festival organizers and the representatives of the big brands – sought answers on how to make a festival successful in the long-term, how can the venue, the country and of course the festival goers can profit from a festival.
Related news
MSZÉSZ helps hotels with a new advisory program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism organization: negative sentiment in the sector in Brussels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism: slightly deteriorating economy, but still the best among economic sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >