Do you see it when you hear it?
The Coca-Cola Lion Award winner’s Try Not to Hear This campaign is already being seen (or heard) at home.
Ringing of ice cubes in the glass; soft knocking as the cap falls off the glass; then the tune of the refreshing drink sparkling. Can you hear it as you imagine it? And you almost see it in front of you? Coca-Cola builds on this phenomenon, synesthesia – that is, as one of our senses automatically connects with another – “Try not to hear this”. / Do You Hear It? ” campaign.
Related news
“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola To Introduce Mini 7.5-Ounce Cans In US Convenience Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

