Last year, the value of advertising spending exceeded 160 billion HUF
The value of Hungarian advertising spendings (without the TV ads) exceeded 160 billion HUF last year, which is a 12.11 percent growth compared with 2015 – Hivatal Péter, a member of the Hungarian Advertising Association’s (MRSZ) Executive Management explained at the Evolution – Two Days of Online Evolution conference on Wednesday in Budapest.
He added that the summary on the television advertising market survey for the 2016 year has not been completed, so the 2015 numbers without the TV advertising market were compared with 2016 advertising spendings. (MTI)
Related news
MRSZ: professional position statement on the draft law “On the Transparency of Public Life”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The events sector produced healthy growth in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Péter Novák is the new president of the Hungarian Advertising Association
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
German wholesale prices rose both year-on-year and month-on-month in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation in Romania accelerated to 9.88 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Palkovics discussed the green future in Sopron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >