New private label products from Rossmann
Rossmann is in the middle of launching more than 500 new private label (PL) products.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/8-9.
“In terms of total sales volume last year, the share of private label products was the highest in personal care (such as Isana, For Your Beauty and Prokudent). Pet food was in second place and hygiene products were in third place,”
said Kornél Németh, Rossmann’s managing director.
Managing director László Flórián added that the number of Rossmann+ VIP members increased by 200,000 last year, to 2 million. //
Related news
The power of fragrances
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Food waste in Hungary has dropped by a third in eight years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The decade of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IFA 2025: Haier Europe shapes the future with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
