New private label products from Rossmann
Rossmann is in the middle of launching more than 500 new private label (PL) products.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/8-9.
“In terms of total sales volume last year, the share of private label products was the highest in personal care (such as Isana, For Your Beauty and Prokudent). Pet food was in second place and hygiene products were in third place,”
said Kornél Németh, Rossmann’s managing director.
Managing director László Flórián added that the number of Rossmann+ VIP members increased by 200,000 last year, to 2 million. //
Related news
(HU) Egészség, trendbe csomagolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Brands under the Christmas tree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation has accelerated
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales also increased in July, although a decline is visible on a monthly basis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM is satisfied with the increase in retail turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >