Szélesíti saját márkás választékát a Rossmann

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 08. 24. 10:05

A Rossmann idei célkitűzésének tekinti saját márkás termékpalettájának bővítését, jelenleg is több mint 500 új termék bevezetése van folyamatban. A kiskereskedelemben, ezen belül a drogériaszegmensben is fordulatot hozott a múlt év, a vásárlói árérzékenység fokozódása miatt kulcsfontosságú szerepet játszanak a hűségprogramok és az ehhez kapcsolódó kedvezmények.

A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.

– A teljes tavalyi forgalom volumenét tekintve saját márkás termékek közül a személyes ápolási cikkek (mint például az Isana, For Your Beauty és a Prokudent) részesedése volt a legmagasabb. Második helyen állnak az állateledelek, a harmadikon pedig higiéniai termékek

– mondta Németh Kornél, a Rossmann ügyvezetője.

Flórián László ügyvezető igazgató közölte továbbá, hogy a Rossmann+ VIP tagjainak száma tavaly 200 ezer fővel nőtt, így ma már 2 millió ember tartozik a hűségprogramba.

– Vásárlásaikat és megtakarításai­kat már több százezren követik nyomon a Rossmann webshopban és a nemrégiben megújult mobilappon is, a közösségimédia-csoportokban pedig egymásnak adják a tippeket a vásárlók arról, hogy éppen melyik láncnál a legolcsóbb egy adott termék

– tette hozzá. //

Kapcsolódó cikkeink