Szélesíti saját márkás választékát a Rossmann
A Rossmann idei célkitűzésének tekinti saját márkás termékpalettájának bővítését, jelenleg is több mint 500 új termék bevezetése van folyamatban. A kiskereskedelemben, ezen belül a drogériaszegmensben is fordulatot hozott a múlt év, a vásárlói árérzékenység fokozódása miatt kulcsfontosságú szerepet játszanak a hűségprogramok és az ehhez kapcsolódó kedvezmények.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
– A teljes tavalyi forgalom volumenét tekintve saját márkás termékek közül a személyes ápolási cikkek (mint például az Isana, For Your Beauty és a Prokudent) részesedése volt a legmagasabb. Második helyen állnak az állateledelek, a harmadikon pedig higiéniai termékek
– mondta Németh Kornél, a Rossmann ügyvezetője.
Flórián László ügyvezető igazgató közölte továbbá, hogy a Rossmann+ VIP tagjainak száma tavaly 200 ezer fővel nőtt, így ma már 2 millió ember tartozik a hűségprogramba.
– Vásárlásaikat és megtakarításaikat már több százezren követik nyomon a Rossmann webshopban és a nemrégiben megújult mobilappon is, a közösségimédia-csoportokban pedig egymásnak adják a tippeket a vásárlók arról, hogy éppen melyik láncnál a legolcsóbb egy adott termék
– tette hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban is növekszik a sajátmárkás értékesítés
Tízből hat spanyol vásárló több sajátmárkás terméket vásárolva igyekszik költséget…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáit reklámozza a ROSSMANN
Exkluzív márkáira fókuszáló kampányt indított a ROSSMANN. A kampány kommunikációja…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >