SuperShop: Hungary’s most popular multi-vendor loyalty program strenghtens with a new marketing leadership
A new marketing leader, Csongovai Tamás strengthens the team of SuperShop team from August 2018.
Csongovai Tamás has gained several decades of operational and managerial experience in the FMCG sector. Its marketing-oriented knowledge and consumer-oriented approach are guarantee for both the Card Holders participating in the program and for the Partners to receive the best in the future.
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian expert named Data-Driven Marketing Leader of the Year in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Marketing Art Employer Branding Conference is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
