SuperShop: új marketing vezetővel erősít Magyarország legnépszerűbb többvállalatos hűségprogramja
Csongovai Tamás személyében – 2018 augusztusától – új marketing vezető erősíti a SuperShop csapatát.
Tamás az FMCG szektorban szerzett több évtizedes operatív és vezetői tapasztalatot. Kereskedelmi-marketing tudása, fogyasztó orientált személete garancia mind a programban résztvevő Kártyabirtokosok, mind a Partnerek számára, hogy a jövőben is a legjobbat kapják.
A SuperShop program számos területen újított az elmúlt években, mind a Partnervállalatok, mind az általuk üzemeltetett eladáshelyek – szolgáltatások köre folyamatosan bővül!
Immár közel 3 millió kártyatulajdonos használja Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programját és 16 kereskedelmi partner közel 800 üzletegységében fogadják el a hűségkártyát. Az igények magas színvonalú kiszolgálása érdekében a nyolcszoros SuperBrands, hétszeres Business SuperBrands díjas program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során többek közt létrejött az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a Program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek – az aktuális jogszabályoknak maradéktalanul megfelelve – szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét. A SuperShop informatikai rendszere megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt, amely garantálja a partnerek és a kártyabirtokosok megbízható, magas szintű kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >