Nestlé closes successful half-year thanks to the company’s pandemic strategy based on support for employees and those in need
Not only was Nestlé Hungária able to maintain its momentum, it was even able to improve it compared to the data for the first half of 2019: the company’s turnover increased by 5.7 percent, which was mainly due to exports. There is no complaint about sales revenue in Hungary either: the volume of nearly 27.5 billion HUF shows an increase of 4.3 percent, compared to the base period.
Related news
Nestlé dismisses CEO after “undisclosed romantic relationship”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a competitive agriculture for the development of rural regions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Unicum’s Odd Couple campaign continues with a new installment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 250 types of beer and 30 breweries at the 9th Downtown Beer Festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dzsúdló is coming to Meki restaurants with extra novelty and even more retro flavors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >