Nestlé closes successful half-year thanks to the company’s pandemic strategy based on support for employees and those in need
Not only was Nestlé Hungária able to maintain its momentum, it was even able to improve it compared to the data for the first half of 2019: the company’s turnover increased by 5.7 percent, which was mainly due to exports. There is no complaint about sales revenue in Hungary either: the volume of nearly 27.5 billion HUF shows an increase of 4.3 percent, compared to the base period.
Related news
AMC: this year’s OMÉK welcomed more than 80 thousand visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé And Lactalis Announce Major Investments In Brazil
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Mars invests €1 billion in the European Union
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Greek Hellenic Dairies’ plans regarding Alföldi Tej Kft. have been made public
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HERZ hams with ancient sea salt – a more conscious choice for everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >