Nestlé closes successful half-year thanks to the company’s pandemic strategy based on support for employees and those in need
Not only was Nestlé Hungária able to maintain its momentum, it was even able to improve it compared to the data for the first half of 2019: the company’s turnover increased by 5.7 percent, which was mainly due to exports. There is no complaint about sales revenue in Hungary either: the volume of nearly 27.5 billion HUF shows an increase of 4.3 percent, compared to the base period.
Related news
What are you eating today? – Focus on food packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Buitoni Condensed Tomato Sauce with Onions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
McDonald’s restaurants will be closed nationwide on December 24-25
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price reduction at Lidl: Popular butters are available for less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee’s operations are exemplary in terms of sustainability at a global level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
