Successful, but not so successful
Mobile food sales continue to be a successful branch of gastronomy: the Food Truck Show (FTS) was invited to 40% more venues and events in 2023.

2023 saw a 30 per cent increase in sales
This article is available for reading in Trade magazin 2023/12-01
This year the FTS has expanded to 30 cities, but visitors didn’t spend as much more at the events as much prices increased. Although sales were up 10-15% compared to last year, food truck operators had to reduce their profit margins, otherwise their products would have been unsellable. //
Related news
European Rabbit Meat Days on October 4-5, 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Paprika Revue House opened full of flavor, rhythm and tradition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s craft breweries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Pedig először olyan jó ötletnek tűnt! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >