Successful, but not so successful
Mobile food sales continue to be a successful branch of gastronomy: the Food Truck Show (FTS) was invited to 40% more venues and events in 2023.

2023 saw a 30 per cent increase in sales
This article is available for reading in Trade magazin 2023/12-01
This year the FTS has expanded to 30 cities, but visitors didn’t spend as much more at the events as much prices increased. Although sales were up 10-15% compared to last year, food truck operators had to reduce their profit margins, otherwise their products would have been unsellable. //
Related news
The 10th Italian Gastronomy Week has begun – a celebration of Italian flavors, culture and innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Palóc soup is not palóc – this is how one of the iconic dishes of Hungarian gastronomy was born
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Szedvicsfutószalag-bárpult – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy szerény ebéd a mennybe megy – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
