Sikeres, de nem annyira
A mozgó ételárusítás a gasztronómia továbbra is sikeres ága: a Food Truck Show-t (FTS) 40%-kal több helyszínre és rendezvényre hívták 2023-ban. 30 városba települt ki a jelenleg 150 darab food truck, így a kereskedők 10-15%-os, az FTS pedig bő 30%-os forgalomnövekedéssel zárta a 2023-as évet.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Az áremelkedés és az ezzel járó haszonkiesés azonban a kereskedőket is komoly kihívás elé állítja majd a télen. Az FTS idén 30 nagyvárosba települt ki; a legnagyobb meglepetés Komáromban érte az árusokat, ahová még Szlovákiából is jöttek a látogatók.
A vendégek annyival nem költöttek többet a rendezvényeken, mint amennyivel az árak emelkedtek. Ugyan a truckok forgalma nőtt a tavalyihoz képest, de a haszonkulcsot csökkenteniük kellett, máskülönben eladhatatlanná váltak volna a termékeik.//
Kapcsolódó cikkeink
Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új séf dolgozik az Arany Kaviár élén
Molnár Bence személyében egy fiatal, kiemelkedően tehetséges, a Bocuse d’Or…
Tovább olvasom >Helyettes államtitkár: stratégiai cél az egészséges étkezés előmozdítása
Stratégiai cél a kormányzat számára az ételminőség, az ételbiztonság és…
Tovább olvasom >Asztelnemű kempingezéshez, hajózáshoz, űrhajózáshoz – A nap videója
A Full Windsor mágneses étkészlete, a Magware könnyen összekapcsolódó tányérokból,…
Tovább olvasom >