Sikeres, de nem annyira
A mozgó ételárusítás a gasztronómia továbbra is sikeres ága: a Food Truck Show-t (FTS) 40%-kal több helyszínre és rendezvényre hívták 2023-ban. 30 városba települt ki a jelenleg 150 darab food truck, így a kereskedők 10-15%-os, az FTS pedig bő 30%-os forgalomnövekedéssel zárta a 2023-as évet.

30%-os forgalomnövekedés 2023-ban
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
Az áremelkedés és az ezzel járó haszonkiesés azonban a kereskedőket is komoly kihívás elé állítja majd a télen. Az FTS idén 30 nagyvárosba települt ki; a legnagyobb meglepetés Komáromban érte az árusokat, ahová még Szlovákiából is jöttek a látogatók.
A vendégek annyival nem költöttek többet a rendezvényeken, mint amennyivel az árak emelkedtek. Ugyan a truckok forgalma nőtt a tavalyihoz képest, de a haszonkulcsot csökkenteniük kellett, máskülönben eladhatatlanná váltak volna a termékeik.//
Kapcsolódó cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Két napig Korea a Margit-szigetre költözik: indul az ingyenes KoreaON 2025 kulturális fesztivál!
A budapesti nyár idén is elhozza a KoreaON kulturális fesztivált,…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Nagybevásárlás az építkezés szünetében – A nap képe
„Visszamegyek, de előtte még otthon le kell borítanom a cuccot.”…
Tovább olvasom >