Retail category, GOLD MEDAL: Rossmann Magyarország Kft. and Human Telex Advertising Agency – Raise the anchor!
The goal of the campaign that started in the spring of 2016 was to make the Rossmann brand younger and its image trendier. There were two main target groups: 18-25 year old trend-conscious young adults and 25-40 year old mothers with an active lifestyle. After every HUF 4,000 spent shoppers had the chance to win prizes. One of the promotion’s symbols was the anchor and the main theme was sailing, focusing on holidays, travelling and having a good time. Results: 1,800,000 guaranteed prizes, 111.118 online registrations for the main prize, 355,625 codes uploaded and 118,733 towels sold. //
Related news
New lipstick collection within the Nora Beauty range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn opening coupon at Rossmann – the season starts with an extra discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >