Retail category, GOLD MEDAL: Rossmann Magyarország Kft. and Human Telex Advertising Agency – Raise the anchor!
The goal of the campaign that started in the spring of 2016 was to make the Rossmann brand younger and its image trendier. There were two main target groups: 18-25 year old trend-conscious young adults and 25-40 year old mothers with an active lifestyle. After every HUF 4,000 spent shoppers had the chance to win prizes. One of the promotion’s symbols was the anchor and the main theme was sailing, focusing on holidays, travelling and having a good time. Results: 1,800,000 guaranteed prizes, 111.118 online registrations for the main prize, 355,625 codes uploaded and 118,733 towels sold. //
Related news
Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The conscious skin care manual from Rossmann and Krémmánia has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The autumn GLAMOUR days have arrived at Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olyan MI kell, ami meg tud bennünket védeni – mondja a kibertitok jövőkutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >