Retail category, GOLD MEDAL: Rossmann Magyarország Kft. and Human Telex Advertising Agency – Raise the anchor!
The goal of the campaign that started in the spring of 2016 was to make the Rossmann brand younger and its image trendier. There were two main target groups: 18-25 year old trend-conscious young adults and 25-40 year old mothers with an active lifestyle. After every HUF 4,000 spent shoppers had the chance to win prizes. One of the promotion’s symbols was the anchor and the main theme was sailing, focusing on holidays, travelling and having a good time. Results: 1,800,000 guaranteed prizes, 111.118 online registrations for the main prize, 355,625 codes uploaded and 118,733 towels sold. //
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Milestone in supplier relations – Rossmann organized the Supplier Conference with the participation of more than 100 partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rossmann follows the Korean beauty philosophy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kautzky Szemők Adrienn: Vigyázzunk a sarlatánokkal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hortobágy fish farm delivers one hundred tons of fish to stores every day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
