A report on shopper experience
Brian Cantor from Customer Contact Week Digital – with the involvement of industry experts – has prepared the latest report on shopper experience, titled Retail CX. In this Mr Cantor makes it clear that today the No.1 goal of stores should be convincing consumers to look on the shop not as a place where things are bought, but as a likable brand. Instead of selling, the emphasis needs to be placed on the customer. Store operators must also remember that 90 percent of consumers share their brand-related experiences, be they good or bad. //
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For a more professional cocktail experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe isn’t silent either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The downside of Matcha fever: the popular drink can also cause hair loss
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There are 50,000+ AI solutions worldwide, but barely 7.5% of domestic companies use them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >