Jelentés a vásárlói élményről
Brian Cantor, a Customer Contact Week Digital szerzője iparági szakértők bevonásával, Retail CX címmel elkészítette legfrissebb, ügyfélélményről szóló jelentését, melyben a kiskereskedelmi üzletek számára vázolja azokat a lehetőségeket, amelyek hozzájárulnak a vásárlókkal való különleges, erős és elkötelezett kapcsolat kialakításához. Ahogy Cantor az elemzésben fogalmaz: az áruházak elsődleges célja az kell legyen, hogy a mai fogyasztók ne egyszerűen vásárlási helyként, hanem szerethető brandként tekintsenek az üzletre. Az elemzés első része ismerteti a legnagyobb csapdát, melybe sok márka beleesik, bemutatja az ügyfélélmény kiépítésének legfontosabb összetevőit, és konkrét lépésekkel és ötletekkel segíti a megvalósítást. A tanulmány zárórésze egy tesztsort közöl, mellyel a kereskedő megállapíthatja, hol tart az ügyfélélmény-fejlesztésben.
A Customer Contact Week Digital által készített jelentés egyik kulcsgondolata: eladás helyett a fogyasztón legyen a hangsúly. Ne tetézzük a promóciós zajt az üzletben, ne állítsuk kihívás elé a vásárlót, hogy megtalálja a boltban a keresett terméket, ugyanakkor kísérjük őt végig a teljes „vásárlási élettartamon”, amely az otthonából indul, és a vásárlást követően ott is ér véget. És a legfontosabb, amire a tanulmány felhívja a figyelmet: a fogyasztók 90%-a megosztja a márkával kapcsolatos tapasztalatait legyen az pozitív vagy negatív. //
Kapcsolódó cikkeink
Idén is négy győztes megy a Shop! Global Awards versenyre
Másodszor írt ki az egyetemi hallgatók részére pályázatot a POPAI…
Tovább olvasom >Környezetbarát displayrendszer Hollandiában
A Mr. Flexx® display újrafelhasználható, CO2 redukált, moduláris rendszere egyszerű…
Tovább olvasom >Cipők luxuskivitelben
A világjárvány ellenére új butikot nyitott a Chrisitan Louboutin luxus…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Molson Coors új, kalóriaszegény bió söre a Coors Pure
Elkészítette az első USDA tanúsított organikus, kalóriacsökkentett sörét a Molson…
Tovább olvasom >A Nestlé szerint sok otthoni trend megmarad a pandémia után is
A Nestlé friss kutatásaiból kiderült, hogy a megkérdezettek közel fele…
Tovább olvasom >Hegytetőről ordibálás és síelés a Budweisertől
Április havi termékbevezetését, az Utah állam sörét népszerűsítő kampányban a…
Tovább olvasom >