Trademagazin > News and articles > Market News > The Buy Domestic! Protect Domestic! movement continues with the autumn campaign					                
            The Buy Domestic! Protect Domestic! movement continues with the autumn campaign
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  
Incentive to buy Hungarian goods the “Buy Domestic! Protect Domestic!” will continue with an autumn television advertising campaign – Benedek Eszter, the managing director of the Magyar Termék Nonprofit Kft. announced at a press conference in Budapest on Wednesday.
 
In order to overcome the economic difficulties caused by the pandemic as soon as possible and to preserve jobs, the Hungarian Product Nonprofit Ltd. (Magyar Termék Nonprofit Kft.)operating the Hungarian Product trademark system launched the “Buy Domestic! Protect Domestic!” movement at the end of March. (MTI)
Related news
“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
			
				More related news >			
                                
		Related news
Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: once again Hungary’s best sustainability bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Poland’s Biedronka Must Absorb Cost Inflation Amid Tough Competition, Owner Says
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					