Trademagazin > News and articles > Market News > The Buy Domestic! Protect Domestic! movement continues with the autumn campaign
The Buy Domestic! Protect Domestic! movement continues with the autumn campaign
🎧 Hallgasd a cikket:
Incentive to buy Hungarian goods the “Buy Domestic! Protect Domestic!” will continue with an autumn television advertising campaign – Benedek Eszter, the managing director of the Magyar Termék Nonprofit Kft. announced at a press conference in Budapest on Wednesday.
In order to overcome the economic difficulties caused by the pandemic as soon as possible and to preserve jobs, the Hungarian Product Nonprofit Ltd. (Magyar Termék Nonprofit Kft.)operating the Hungarian Product trademark system launched the “Buy Domestic! Protect Domestic!” movement at the end of March. (MTI)
Related news
Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >