Őszi kampánnyal folytatódik a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalom

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 11. 04. 11:50

A magyar áruk vásárlására ösztönző „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalom őszi televíziós reklámkampánnyal folytatódik – jelentette be Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése, a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft. március végén indította el „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat, az akcióhoz több tucat cég csatlakozott. Az őszi kampányban 20 társaság hirdetése látható november elejétől hat héten át.
A kampányt bemutató sajtótájékoztatón Éder Tamás, az MCS Vágóhíd Zrt. igazgatósági tagja elmondta, azért csatlakoztak a reklámkampányhoz, hogy erősítsék a fogyasztók tudatosságát a hazai élelmiszeripari termékek iránt.
Éder Tamás hangsúlyozta, magyar termék vásárlásával a fogyasztó támogatja a munkavállalókat foglalkoztató gyártókat, a mögöttük álló beszállítókat, ezáltal családok megélhetését biztosítják.
Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója elmondta, tapasztalatuk szerint a magyar fogyasztókban növekedett a hazai termékek iránti elkötelezettség. Társaságuk azzal is segíti a fogyasztói tudatosságot, hogy termékeiknél magyar márkákat vezetett be, illetve Vedd a hazait! csomagolású UHT-tejet hozott forgalomba.
Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója fontosnak nevezte, hogy a fogyasztók az építkezéseknél is részesítsék előnyben az árban is versenyképes hazai gyártók termékeit. Számításuk szerint jövőre az építőipar teljesítménye növekedni fog, de lendülete elmaradhat a korábbiaktól. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink