Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a közösségépítő erejét.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
2024. szeptember és december között fut a kampány, amely nem csupán a reklámfilmekre épít. Városszerte találkozhattunk a kreatívokkal oszlopokon, buszmegállókon, valamint a Séfek Séfe, a Konyhafőnök és a Nyerő Páros műsorokban is feltűnnek még az idén.
Kampánycél:
Egy vasárnapi ebéd, a frissen gőzölgő tészta illata, a család együtt nevető tagjai – ezek azok a pillanatok, amelyek összekovácsolnak minket. A Gyermelyi ezekre a mozzanatokra épül, hiszen az étkezés nem egy szimpla táplálkozás, hanem az együttlét ünnepe is. A cél nem csupán az aktuális piaci pozíció megerősítése, hanem a márka hosszú távú építése és az emberek mindennapjainak gazdagítása a fenti üzenetek mentén.
Üzenet:
A Gyermelyi egy asztalhoz ültet.
Kreatívkoncepció:
A kampány központi eleme egy szerethető és könnyed reklámfilm, ami Herendi Gábor rendezésében készült.
“Számos Gyermelyi reklámfilmet készítettem már, így a forgatókönyvet olvasva azonnal tudtam, hogy olyan TVC-t fogunk gyártani, amit igazán szeret majd a megrendelő: kedves, családi, hétköznapi történet, amit áthat a szeretet és a jókedv.”
– fogalmazott a rendező.
A kampány nemcsak vizuálisan, hanem tartalmában is új irányt mutat. A Gyermelyi márkaépítési stratégiájának következő lépcsőfokaként a termékek mellett a hozzájuk kapcsolódó pozitív érzelmek kerültek középpontba.
„Az új reklámfilmünk készítése során arra törekedtünk, hogy ne csupán termékeinket, hanem az azokhoz kapcsolódó érzéseket és élményeket mutassuk be. Mindenkinek vannak közös, meghitt pillanatai, amelyekben érezhető az összhang. A mi szlogenünk pontosan ezt fejezi ki: „Gyermelyi, amiben egyetértünk.”
– nyilatkozta Bokros Gábor, a Gyermelyi marketing igazgatója.
“A Gyermelyi brandépítésének következő etapja tükrözi a márka minőségi termékeiből táplálkozó filozófiáját és értékeit. Könnyen megszerethető, közérthető, minden elemében hazai. A hosszú távon jól használható, általános jó érzést keltő filmen túl pedig érdemes vetni egy pillantást a kampány hagyományostól eltérő elemeire is, amelyek szintén visszaigazolt és osztatlan sikert arattak a fogyasztók körében. Ez a kampány egyszerre lett sós és édes.”
– tette hozzá Ónodi-Szabó Mátyás, a Republic Group kreatívigazgatója.
A reklámok:
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >