A national campaign was launched to promote rabbit meat consumption
A national campaign was launched to promote rabbit meat consumption at the Auchan store in Budaörs.
At the event Nagy István, Deputy Minister of Agriculture and the main patron of the Promotion, dr. Végváriné Henter Lilla, spokesman for the Agrarian Marketing Center, Juráskó Róbert, Chairman of the Rabbit Interprofessional Organization and Product Board, and Balogh Gabriella, Auchan’s Purchasing Director, launched the campaign. At the opening ceremony, master chef Bede Róbert made delicious rabbit dishes for those who interested. Over the next few weeks, it will be possible to spot and taste the rabbit dishes at a number of locations throughout the country.
Related news
István Nagy: campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl launches new international campaign with a clear message
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The weekend brought cheaper fueling at Auchan stations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new manager has joined the Zwack Unicum Plc. team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Czech parent company of Árukereső increased its revenue and operating profit last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars invests €1 billion in the European Union
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >