A national campaign was launched to promote rabbit meat consumption
A national campaign was launched to promote rabbit meat consumption at the Auchan store in Budaörs.
At the event Nagy István, Deputy Minister of Agriculture and the main patron of the Promotion, dr. Végváriné Henter Lilla, spokesman for the Agrarian Marketing Center, Juráskó Róbert, Chairman of the Rabbit Interprofessional Organization and Product Board, and Balogh Gabriella, Auchan’s Purchasing Director, launched the campaign. At the opening ceremony, master chef Bede Róbert made delicious rabbit dishes for those who interested. Over the next few weeks, it will be possible to spot and taste the rabbit dishes at a number of locations throughout the country.
Related news
The Miller Mix campaign is back!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unicum’s Odd Couple campaign continues with a new installment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Wolt supports its merchant partners in Hungary with flexible financing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Miller Mix campaign is back!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unicum’s Odd Couple campaign continues with a new installment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >