A national campaign was launched to promote rabbit meat consumption
A national campaign was launched to promote rabbit meat consumption at the Auchan store in Budaörs.
At the event Nagy István, Deputy Minister of Agriculture and the main patron of the Promotion, dr. Végváriné Henter Lilla, spokesman for the Agrarian Marketing Center, Juráskó Róbert, Chairman of the Rabbit Interprofessional Organization and Product Board, and Balogh Gabriella, Auchan’s Purchasing Director, launched the campaign. At the opening ceremony, master chef Bede Róbert made delicious rabbit dishes for those who interested. Over the next few weeks, it will be possible to spot and taste the rabbit dishes at a number of locations throughout the country.
Related news
Autumn in a new guise: Auchan appeals to all ages with its seasonal offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >