Dole establishes organic division and launches new consumer brand
Dole Plc plans to start an organic division and launch a new consumer brand, as it seeks to focus on the category. The new division, Dole Organics, aims to bring the organic category into the mainstream, while the new GO Organic! brand complements the company’s existing range of organic bananas and pineapples.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/11.
Related news
Applikációval támogatja az élelmiszermentést az Auchan
Az Auchan Magyarország számára kiemelten fontos az élelmiszermentés, és már…
Read more >K&H: aratnak az okoseszközös fizetések
Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a…
Read more >Gyorsan változó trendek
Október 12-én az NIQ (korábban Nielsen) irodájában rendezték meg a POPAI Magyarország Egyesület…
Read more >Related news
BH AgrárTrend Index: the outlook for the Hungarian food industry has stabilized
The assessment of the situation of the actors of the…
Read more >GVH: The postponement of certain amendments to the Competition Act is justified
The Economic Competition Authority (GVH) agrees with the postponement of…
Read more >We can drink from these RevoCups this year
More than 400 works were submitted to the VÍZió graphics…
Read more >