Organikus divíziót hoz létre és új fogyasztói márkát vezet be a piacra a Dole

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 11. 22. 08:06

A Dole Plc a kategóriára összpontosítva egy organikus részleg létrehozását és új fogyasztói márka elindítását tervezi. Az új divízió, a Dole Organics célja, hogy az ágazatközi együttműködés előmozdításával, az ellátás konszolidálásával, a termékek biztosításának folytonosságával és következetességével, valamint az üzletekben a kategóriamenedzsment legjobb gyakorlatainak alkalmazásával a főáramba emelje a bio­kate­góriát.

A Dole új GO Organic! márkája a vállalat Európa-szerte már elérhető biobanán és -ananászkínálatát egészíti ki azzal, hogy a friss biotermékekre helyezi a hangsúlyt.

A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink