Dole establishes organic division and launches new consumer brand
Dole Plc plans to start an organic division and launch a new consumer brand, as it seeks to focus on the category. The new division, Dole Organics, aims to bring the organic category into the mainstream, while the new GO Organic! brand complements the company’s existing range of organic bananas and pineapples.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/11.
Related news
Applikációval támogatja az élelmiszermentést az Auchan
Az Auchan Magyarország számára kiemelten fontos az élelmiszermentés, és már…
Read more >K&H: aratnak az okoseszközös fizetések
Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a…
Read more >Gyorsan változó trendek
Október 12-én az NIQ (korábban Nielsen) irodájában rendezték meg a POPAI Magyarország Egyesület…
Read more >Related news
KSH: in April, retail turnover exceeded the same period of the previous year by 5.0 percent and the previous month by 2.0 percent
In April 2025, the volume of retail trade turnover increased…
Read more >FAO food price index fell in May
The benchmark global food price index fell in May from…
Read more >Eurozone retail sales rise in April
Retail sales in the eurozone and the European Union increased…
Read more >