Dole establishes organic division and launches new consumer brand
Dole Plc plans to start an organic division and launch a new consumer brand, as it seeks to focus on the category. The new division, Dole Organics, aims to bring the organic category into the mainstream, while the new GO Organic! brand complements the company’s existing range of organic bananas and pineapples.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/11.
Related news
Applikációval támogatja az élelmiszermentést az Auchan
Az Auchan Magyarország számára kiemelten fontos az élelmiszermentés, és már…
Read more >K&H: aratnak az okoseszközös fizetések
Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a…
Read more >Gyorsan változó trendek
Október 12-én az NIQ (korábban Nielsen) irodájában rendezték meg a POPAI Magyarország Egyesület…
Read more >Related news
László Flórián will manage Praktiker from April
A new CEO will manage the Hungarian-owned, nationwide DIY chain…
Read more >Rising prices of services are driving inflation – not food
Although food prices continue to be the focus of public…
Read more >MLBKT: BMI indicates further recovery in March
The seasonally adjusted March value of the Purchasing Managers’ Index…
Read more >