Dole establishes organic division and launches new consumer brand
Dole Plc plans to start an organic division and launch a new consumer brand, as it seeks to focus on the category. The new division, Dole Organics, aims to bring the organic category into the mainstream, while the new GO Organic! brand complements the company’s existing range of organic bananas and pineapples.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/11.
Related news
Applikációval támogatja az élelmiszermentést az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: aratnak az okoseszközös fizetések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gyorsan változó trendek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coca-Cola Europacific Partners JV eyes largest factory in Philippines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >