Dole establishes organic division and launches new consumer brand
Dole Plc plans to start an organic division and launch a new consumer brand, as it seeks to focus on the category. The new division, Dole Organics, aims to bring the organic category into the mainstream, while the new GO Organic! brand complements the company’s existing range of organic bananas and pineapples.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/11.
Related news
Applikációval támogatja az élelmiszermentést az Auchan
Az Auchan Magyarország számára kiemelten fontos az élelmiszermentés, és már…
Read more >K&H: aratnak az okoseszközös fizetések
Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a…
Read more >Gyorsan változó trendek
Október 12-én az NIQ (korábban Nielsen) irodájában rendezték meg a POPAI Magyarország Egyesület…
Read more >Related news
Online price monitoring may expand
In order to protect families, keep inflation low and strengthen…
Read more >Are we buying more consciously? Demand for Hungarian flavors is unabated
Kifli.hu works with hundreds of Hungarian producers to offer a…
Read more >Interest discount on green loans
The popular green home loan will be even more favorable…
Read more >