Advertising messages may come printed or via e-mail
The majority of consumers find requests for advertising purposes useful. They mainly like leaflets and e-mail offers – KutatóCentrum Research Centre’s research reveals.
According to the survey called DM Szensor, examining public views for the first time this year, more than two-thirds of the respondents bought products due to leaflets, while more than half of those who received electronic advertising messages bought products at least once.
Related news
(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The future of AI agents: key predictions and trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fidelity Outlook 2026: Who will bring the pick and shovel to artificial intelligence?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how the lives of sole proprietors will change from January 1: the individual tax-free limit will increase to 20 million forints, SZOCHO will be transformed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

