Shoppers can win with the little Hungarian hearts
In February Hungarian Product Nonprofit Kft. organised a prize game in Auchan stores: shoppers who purchased a trademark bearing Hungarian product could get a little Hungarian heart on the campaign’s microsite, with which they could take part in daily and weekly prize draws. No less than 18 trademark user product manufacturers joined the campaign. Hungarian Product will launch more prize games in the spring, including a nationwide one. //
Related news
Digital advertising in a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Young people, night shopping, average spending of 2,000 forints in two minutes – this is how Auchan GO was launched, which became the Automated Store of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Acquisition of Just Eat Takeaway completed: “The hard work starts now”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >