Shoppers can win with the little Hungarian hearts
In February Hungarian Product Nonprofit Kft. organised a prize game in Auchan stores: shoppers who purchased a trademark bearing Hungarian product could get a little Hungarian heart on the campaign’s microsite, with which they could take part in daily and weekly prize draws. No less than 18 trademark user product manufacturers joined the campaign. Hungarian Product will launch more prize games in the spring, including a nationwide one. //
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan hit by another cyberattack
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >