Shoppers can win with the little Hungarian hearts
In February Hungarian Product Nonprofit Kft. organised a prize game in Auchan stores: shoppers who purchased a trademark bearing Hungarian product could get a little Hungarian heart on the campaign’s microsite, with which they could take part in daily and weekly prize draws. No less than 18 trademark user product manufacturers joined the campaign. Hungarian Product will launch more prize games in the spring, including a nationwide one. //
Related news
Auchan To Operate French Supermarkets Under Intermarché And Netto Banners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A particularly rich Christmas sweets range at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Prankster Elves Help with Holiday Charity at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 5 million forints donated as a result of the charity wine auction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

