Nyereményt érnek a magyar szívecskék
Minden korábbinál erősebben indítja az évet a Magyar Termék Nonprofit Kft., amely az év első négy hónapjában két hálózatspecifikus és egy országos nyereményakcióval is segíti a védjegyhasználói értékesítését. A sort februárban az Auchan kezdte, ahol a Magyar Termék története során először szervezett nyereményjátékot.
Az akcióban vásárlók már egy védjegyes hazai termék megvásárlásával magyar szívecskét szerezhetnek a játék microsite-ján, ezzel pedig részt vehetnek a napi és heti nyeremények sorsolásán. Azok a játékosok, akik legalább három magyar szívet gyűjtenek, vagyis legalább három terméket vásárolnak, indulnak a fődíj sorsolásán. A játékban háztartási berendezéseket nyerhetnek a vásárlók, fődíjként pedig egy Electrolux hűtőszekrényt. A testre szabott Auchan-akcióhoz 18 védjegyhasználó gyártó csatlakozott termékeivel. Számukra egyedülállóan kedvezményes lehetőséget jelent ez a közösségi promóció, hiszen annak költsége egyenlő arányban oszlik meg a cégek között.
A márciusban záruló Auchan-nyereményakciót újabbak követik, az idén először pedig a védjegyhasználók nagy érdeklődésére való tekintettel már nemcsak ősszel, hanem tavasszal is elindít egy országos játékot a Magyar Termék. //
Kapcsolódó cikkeink
Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >Törlők viadala
A háztartási papírtörlők mindennapi életünk elengedhetetlen kellékei, amelyek kényelmet és…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >