Nyári kedvenc a jegeskávé
A kávékedvelők több mint fele rendszeresen vagy alkalmanként fogyaszt jegeskávét a nyári hónapokban – derült ki a Costa Coffee és a gkid 2023 nyarán készült reprezentatív kutatásából. A fogyasztók körében a legfelkapottabb típus a fagylaltos kávé (43%) és a cappuccino freddo (40%), de népszerű még a fogyasztók körében a frappé (27%) és az espresso freddo (24%) is. A nők kedvence a fagylalttal készült kávé a nyári időszakban (49%), míg a férfiak leginkább a mediterrán országokban közkedvelt cappuccino freddót (37%) választják.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A jegeskávé fogyasztása a nők körében jellemzőbb. Miközben a nők 60%-a iszik jeges kávéitalokat, a férfiak esetében ez az arány csupán 45%. A fiatalabb válaszadók közül többen fogyasztják a hideg változatokat: tízből tíz 29 év alatti válaszadó iszik valamilyen rendszerességgel jegeskávét, míg a 30–39 év közöttiek esetében tízből már csak heten mondták ezt, és a kor előrehaladtával még tovább csökken az arányuk. //
Related news
The majority of Hungarians spend less than 50 thousand forints on Christmas gifts, sustainability is an important aspect, but not the primary one
Gift-giving is an essential holiday tradition, but what really matters…
Read more >Mol and the University of Pannonia have completed a successful consortium project
Mol and Pannon University have concluded a successful consortium project…
Read more >This is how Hungarians shopped for Christmas this year
Christmas is one of the most cherished times of the…
Read more >Related news
(HU) Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >