Nyári kedvenc a jegeskávé
A kávékedvelők több mint fele rendszeresen vagy alkalmanként fogyaszt jegeskávét a nyári hónapokban – derült ki a Costa Coffee és a gkid 2023 nyarán készült reprezentatív kutatásából. A fogyasztók körében a legfelkapottabb típus a fagylaltos kávé (43%) és a cappuccino freddo (40%), de népszerű még a fogyasztók körében a frappé (27%) és az espresso freddo (24%) is. A nők kedvence a fagylalttal készült kávé a nyári időszakban (49%), míg a férfiak leginkább a mediterrán országokban közkedvelt cappuccino freddót (37%) választják.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/Jeges-kave_opt.jpeg)
A nők több jegeskávét isznak
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A jegeskávé fogyasztása a nők körében jellemzőbb. Miközben a nők 60%-a iszik jeges kávéitalokat, a férfiak esetében ez az arány csupán 45%. A fiatalabb válaszadók közül többen fogyasztják a hideg változatokat: tízből tíz 29 év alatti válaszadó iszik valamilyen rendszerességgel jegeskávét, míg a 30–39 év közöttiek esetében tízből már csak heten mondták ezt, és a kor előrehaladtával még tovább csökken az arányuk. //
Related news
Recent research: almost half of Hungarians do not use sun protection cream, and moreover, they do not avoid the sun in the midday hours either
According to a recent, representative research, only 8 percent of…
Read more >K&H: carbon dioxide emissions do not decrease by themselves
In the absence of a sustainability strategy and concrete carbon…
Read more >This is how the Hungarian fans spent at the venues of the national team’s matches
The cities of the European Football Championship in Germany devoted…
Read more >Related news
Sustainable catering in Hungary: pioneers of the year 2024
In Hungary, sustainability is one of today’s most important challenges,…
Read more >