Nyári kedvenc a jegeskávé
A kávékedvelők több mint fele rendszeresen vagy alkalmanként fogyaszt jegeskávét a nyári hónapokban – derült ki a Costa Coffee és a gkid 2023 nyarán készült reprezentatív kutatásából. A fogyasztók körében a legfelkapottabb típus a fagylaltos kávé (43%) és a cappuccino freddo (40%), de népszerű még a fogyasztók körében a frappé (27%) és az espresso freddo (24%) is. A nők kedvence a fagylalttal készült kávé a nyári időszakban (49%), míg a férfiak leginkább a mediterrán országokban közkedvelt cappuccino freddót (37%) választják.

A nők több jegeskávét isznak
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A jegeskávé fogyasztása a nők körében jellemzőbb. Miközben a nők 60%-a iszik jeges kávéitalokat, a férfiak esetében ez az arány csupán 45%. A fiatalabb válaszadók közül többen fogyasztják a hideg változatokat: tízből tíz 29 év alatti válaszadó iszik valamilyen rendszerességgel jegeskávét, míg a 30–39 év közöttiek esetében tízből már csak heten mondták ezt, és a kor előrehaladtával még tovább csökken az arányuk. //
Related news
A refreshing experience on the go: iced coffees added to Shell Café’s product selection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Euronics launches a unique initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corporate operations are changing – you can no longer stay competitive by simply cutting costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: domestic tourism set another record in August, with nearly 2.8 million guests spending 7.3 million guest nights in Hungarian accommodations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Travel trends during the fall break: Hungarians extend their summer at the beach
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >