Nyári kedvenc a jegeskávé
A kávékedvelők több mint fele rendszeresen vagy alkalmanként fogyaszt jegeskávét a nyári hónapokban – derült ki a Costa Coffee és a gkid 2023 nyarán készült reprezentatív kutatásából. A fogyasztók körében a legfelkapottabb típus a fagylaltos kávé (43%) és a cappuccino freddo (40%), de népszerű még a fogyasztók körében a frappé (27%) és az espresso freddo (24%) is. A nők kedvence a fagylalttal készült kávé a nyári időszakban (49%), míg a férfiak leginkább a mediterrán országokban közkedvelt cappuccino freddót (37%) választják.

A nők több jegeskávét isznak
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A jegeskávé fogyasztása a nők körében jellemzőbb. Miközben a nők 60%-a iszik jeges kávéitalokat, a férfiak esetében ez az arány csupán 45%. A fiatalabb válaszadók közül többen fogyasztják a hideg változatokat: tízből tíz 29 év alatti válaszadó iszik valamilyen rendszerességgel jegeskávét, míg a 30–39 év közöttiek esetében tízből már csak heten mondták ezt, és a kor előrehaladtával még tovább csökken az arányuk. //
Related news
A new set of employee values is taking shape – or what does a “good workplace” mean today?
Randstad’s Workmonitor 2025 provides a comprehensive picture of how employees’…
Read more >EY: Brand loyalty is on the decline – almost only the price-value ratio matters
Consumers around the world are concerned about the rising cost…
Read more >The dark side of AI – who will stop the spread of deepfake?
Deepfakes, or fake images, videos, and audio generated by artificial…
Read more >Related news
(HU) A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >Summer moves north: Scandinavian tourism grows by leaps and bounds
Summer heat and climate change are driving more European travelers…
Read more >