Növényi alapú kebabot kínál a Unilever The Vegetarian Butcher márkája
A német dönergyártó, a The Düzgün Group és az Unilever növényi alapú húsok piacán úttörő márkája, a The Vegetarian Butcher együttműködésének eredménye egy új növényi alapú kebab-nyárs termék, amely hűen adja vissza az állati húsból készült kebab ízét, állagát és grillezhetőségét. A termék hamarosan piacra kerül Európában.
A növényi alapú kebab a húshelyettesítők iránti egyre növekvő keresletre válasz Európában, különösen Németországban, ahol a döner a legnépszerűbb streetfood.
Az Unilever szerint Európában naponta 400 millió tonna kebabot állítanak elő, és az Unilever részesedni kíván ebből az évi 12 milliárd eurós (12,86 milliárd dolláros) piacból.
A megfelelő íz, textúra, a szeletelhetőség és grillezhetőség érdekében a fejlesztők „rengeteg aromát és fűszert” – például köményt, oregánót, fokhagymát és hagymát – adtak a termékhez, hogy a húsból készült kebab autentikus ízét elérjék. A növényi kebab szóját és más állagjavítókat is tartalmaz, hogy a hagyományos kebab-nyárshoz hasonló formát kapjon.
Related news
Edeka launches new campaign to promote regional products
In Germany, Edeka has launched a new advertising campaign focusing…
Read more >Food offering is attracting more and more shoppers to drugstores in Germany
Buying groceries in drugstores continues to gain importance. According to…
Read more >GfK’s German consumer sentiment index for May improved
Instead of the deterioration expected by analysts, the German consumer…
Read more >Related news
Ice cream ferry and battle of Balaton flavors – the Balaton Fagyija election is coming
On May 9th, not only will the ferry between Tihany…
Read more >Food truck season kicks off with a goulash cannon and a dachshund race
Hundreds of years old “food trucks” are arriving at Kincsem…
Read more >Nestlé rolls out KitKat chocolate tablets in Romania
Nestlé has launched a new 99g KitKat chocolate tablet line…
Read more >