Növényi alapú kebabot kínál a Unilever The Vegetarian Butcher márkája
A német dönergyártó, a The Düzgün Group és az Unilever növényi alapú húsok piacán úttörő márkája, a The Vegetarian Butcher együttműködésének eredménye egy új növényi alapú kebab-nyárs termék, amely hűen adja vissza az állati húsból készült kebab ízét, állagát és grillezhetőségét. A termék hamarosan piacra kerül Európában.
A növényi alapú kebab a húshelyettesítők iránti egyre növekvő keresletre válasz Európában, különösen Németországban, ahol a döner a legnépszerűbb streetfood.
Az Unilever szerint Európában naponta 400 millió tonna kebabot állítanak elő, és az Unilever részesedni kíván ebből az évi 12 milliárd eurós (12,86 milliárd dolláros) piacból.
A megfelelő íz, textúra, a szeletelhetőség és grillezhetőség érdekében a fejlesztők „rengeteg aromát és fűszert” – például köményt, oregánót, fokhagymát és hagymát – adtak a termékhez, hogy a húsból készült kebab autentikus ízét elérjék. A növényi kebab szóját és más állagjavítókat is tartalmaz, hogy a hagyományos kebab-nyárshoz hasonló formát kapjon.
Related news
German business sentiment improved in August, ifo survey finds
Business sentiment in Germany improved more strongly than analysts had…
Read more >Rossmann launches wine in paper bottle
Rossmann has become the first major retailer in Germany to…
Read more >Demand has fallen: Penny discontinues online home delivery in Germany
Penny has announced that it will discontinue its online grocery…
Read more >Related news
The economic well-being of the population improved significantly in August, according to Századvég
According to the August 2025 survey by Századvég Konjunktúrakutató Zrt.,…
Read more >Hungarian expert on the jury of this year’s ICCO Global Awards
Judit Szabó, the head of corporate communications and sustainability at…
Read more >Collecting selectively is a responsibility – Don’t leave out the beverage cartons!
Protecting the environment is our shared responsibility. One of the…
Read more >