Növényi alapú kebabot kínál a Unilever The Vegetarian Butcher márkája
A német dönergyártó, a The Düzgün Group és az Unilever növényi alapú húsok piacán úttörő márkája, a The Vegetarian Butcher együttműködésének eredménye egy új növényi alapú kebab-nyárs termék, amely hűen adja vissza az állati húsból készült kebab ízét, állagát és grillezhetőségét. A termék hamarosan piacra kerül Európában.
A növényi alapú kebab a húshelyettesítők iránti egyre növekvő keresletre válasz Európában, különösen Németországban, ahol a döner a legnépszerűbb streetfood.
Az Unilever szerint Európában naponta 400 millió tonna kebabot állítanak elő, és az Unilever részesedni kíván ebből az évi 12 milliárd eurós (12,86 milliárd dolláros) piacból.
A megfelelő íz, textúra, a szeletelhetőség és grillezhetőség érdekében a fejlesztők „rengeteg aromát és fűszert” – például köményt, oregánót, fokhagymát és hagymát – adtak a termékhez, hogy a húsból készült kebab autentikus ízét elérjék. A növényi kebab szóját és más állagjavítókat is tartalmaz, hogy a hagyományos kebab-nyárshoz hasonló formát kapjon.
Related news
Unilever strengthened in both sales and price – exceeding analyst expectations
Unilever reported solid revenue growth in the second quarter of…
Read more >Edeka Nord launches new food test markets in Northern Germany
Edeka Nord and Food Harbour Hamburg have announced an exclusive…
Read more >Pepco gains new momentum after reorganization – a strategic winner in the Hungarian market
While the Pepco group is making a painful exit from…
Read more >Related news
Róbert Zsigó: the National Trade Association stands on the side of multinationals
It has been proven once again that the National Trade…
Read more >Retailers protest against the reduction of deposit return fees
The National Trade Association (OKSZ) was shocked to learn that…
Read more >Pork, wet towel, tricks – this is how Hungarians grill!
Summer is in full swing, grills are fired up across…
Read more >