Növényi alapú kebabot kínál a Unilever The Vegetarian Butcher márkája
A német dönergyártó, a The Düzgün Group és az Unilever növényi alapú húsok piacán úttörő márkája, a The Vegetarian Butcher együttműködésének eredménye egy új növényi alapú kebab-nyárs termék, amely hűen adja vissza az állati húsból készült kebab ízét, állagát és grillezhetőségét. A termék hamarosan piacra kerül Európában.
A növényi alapú kebab a húshelyettesítők iránti egyre növekvő keresletre válasz Európában, különösen Németországban, ahol a döner a legnépszerűbb streetfood.
Az Unilever szerint Európában naponta 400 millió tonna kebabot állítanak elő, és az Unilever részesedni kíván ebből az évi 12 milliárd eurós (12,86 milliárd dolláros) piacból.
A megfelelő íz, textúra, a szeletelhetőség és grillezhetőség érdekében a fejlesztők „rengeteg aromát és fűszert” – például köményt, oregánót, fokhagymát és hagymát – adtak a termékhez, hogy a húsból készült kebab autentikus ízét elérjék. A növényi kebab szóját és más állagjavítókat is tartalmaz, hogy a hagyományos kebab-nyárshoz hasonló formát kapjon.
Related news
Plant-based products can substitute meat, eggs and milk for a more sustainable future
A growing number of people are choosing plant-based products instead…
Read more >Wholesale price growth in Germany slowed on a monthly basis, but accelerated on an annual basis in February
In Germany, wholesale price growth slowed down on a monthly…
Read more >The Nutriment Company buys German pet-food business BAF
Acquisitive pet-food group The Nutriment Company has acquired BAF Petfood…
Read more >Related news
Viktor Orbán on Kossuth Radio: traders cannot add more than 10 percent to the purchase price
Traders cannot add more than 10 percent to the purchase…
Read more >GKI Analysis: Why are food prices constantly rising?
In recent times, the rise in the prices of basic…
Read more >Online grocery shopping also surged ahead of Christmas
The run-up to Christmas affected sales by online supermarket Kifli.hu…
Read more >