Cosmetics industry: More money spent on advertising
Zenith’s Beauty Advertising Expenditure Forecasts reveal that the global cosmetics industry’s spending on advertising grew from the -1.2 percent in 2018 to 2.7 percent in 2019. What is more, beauty companies’ advertising spending is expected to reach 4.7 percent by 2021. This year these firms will spend USD 14.4 billion on adverts, and 2021 is likely to bring a USD 15.8-billion expenditure. //
Related news
Winners get their Startup PlasticSurgery awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Development in the vegan beauty market is explosive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The coronavirus changes the Hungarian and regional advertising market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How do we get started if we are not yet present in online commerce?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian freight transport at a sustainability turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >