Non-food category, GOLD MEDAL: Henkel Magyarország Kft. – Party with Style!
Henkel’s 12 cosmetics brands are present in the market with 656 products. The campaign’s goal was to stand out from the crowd of products, using the 4P+4E strategy – let’s give experiences as a gift (Engagement, Emotions, Exclusivity, Experiences) – combined with a Meet&Greet stars element. In-store presence was partner-customised (dm, Rossmann, Auchan, Tesco, SPAR). Party with Style events were also organised: the biggest one was an exclusive live show by pop group Halott Pénz, with the participation of the promotion’s 300 prize game winners, strategic and media partner, representatives of the press and people working in the Henkel Office. In the dynamically developing cosmetics market the promotion brought a 0.3 percentage point growth in the products’ market share (in value). //
Related news
Henkel: 3,000 accident-free days
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel won the top prize in the BeneFit PRIZE large company category again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kautzky Szemők Adrienn: Vigyázzunk a sarlatánokkal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hortobágy fish farm delivers one hundred tons of fish to stores every day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
