Food TV ads reached the most viewers in May
Within the sectors, the TV ads of foods reached the most viewers among the 18-49 year-old viewers in May this year, just like in May 2015. Most recently, the Nielsen Közönségmérés Kft. (Nielsen Audience Measurement Ltd.) registered 30 813 GRPs in food advertising, 6 percent higher than last May.
The advertising activities of companies and organizations increased at a much higher proportion. Indeed, advertising appeared last month, in a total of 665 518 times in channels surveyed by Nielsen. Here, the rate of increase is 21 percent from 2015 May to 2016 May. (Nielsen)
Related news
(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s Christmas commercial sparks controversy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

