Nielsen: trade advertisings have increased
Trade advertising increased significantly, after the stores can remain open again on Sundays.
While in case of spots promoting trade, the Nielsen Közönségmérés Kft. (Nielsen Audience Measurement Ltd.) registered a GRP of 16 760 among the 18-49 year olds in February, this indicator was around 25 500 in March and April. More than half of this data was by hypermarkets and Food Trade (7449 and 6436). It is noteworthy that Shopping Centers were also included to the GRP top 20 list in April. (Nielsen)
Related news
A large wave of price increases is expected in trade
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Liz Truss: We need to return to more realistic trade
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Distant but open door: Hungarian companies see opportunities in Uzbekistan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global internet outage paralyzes digital services – card payments also disrupted
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >