Nielsen: the use of mobile devices changes trade and cash flow
Trade in Hungary is also changing as a result of that consumers increasingly use their mobile devices for several purposes: one in three Hungarian mobile owners used to compare prices from different merchants.
Three out of ten customers are acquiring information on the products, the same number are gathering information on the net to decide better. The expansion of mobile devices is changing the world trade from purchase to payment – Nielsen’s global survey on mobile devices reveals.
Related news
KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Year-end reflections and heart-warming thoughts!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Generations X and Y would be happy to cook more
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: conscious shopping for peaceful holidays, consumer protection advice for the Christmas period
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: no misleading values were found in the liquid absorption capacity of newborn diapers and sanitary napkins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

