Nielsen: we want a pleasant shopping experience when we choose a store
When people generally select among four or five grocery stores the number one aspect is the pleasant purchasing experience.
The second most important factor is to find easily and quickly on the shelves what they need.
The third most important factor is the stocks – the Nielsen consumer information and knowledge services company ireveals in its new study on purchasing habits. (Nielsen)
Related news
Consumer consciousness is limited by our wallets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Thousands of people are already using BudapestGO’s new shopping features
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Circana: Households shop with nearly 40 retailers annually
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pessimistic consumer sentiment eased somewhat in the euro area in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Raw milk’s price drops below 200 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >