Nielsen: we want a pleasant shopping experience when we choose a store
When people generally select among four or five grocery stores the number one aspect is the pleasant purchasing experience.
The second most important factor is to find easily and quickly on the shelves what they need.
The third most important factor is the stocks – the Nielsen consumer information and knowledge services company ireveals in its new study on purchasing habits. (Nielsen)
Related news
Hungary’s smart shoppers: one in five Hungarians says AI is increasingly influencing their spending decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Retailer of the Year award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

