Nielsen: it’s better if it’s green
Environment-conscious aspects are increasingly gaining ground in the consumers’ choices are. Local goods and sustained companies are gaining ground in retail – Nielsen reveals. One third of the Hungarians are willing to pay more for a product if they include ingredients that are environmentally friendly and sustainable.
Sustainability and environmental awareness has become a key strategic aspect at most traders in recent years, not only in energy and cost-effective production processes but also in the development of retail outlets and supply chains. (Nielsen)
Related news
(HU) A DAV Mérnöki Kft. már tudja, hogyan kell előnyt kovácsolni az ESG-ből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The vast majority of companies have not postponed their sustainability efforts – ESG survey of domestic companies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food waste in Hungary has dropped by a third in eight years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The drought protection was effective
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Institute of Agricultural Economics: poultry meat exports increased, pork meat exports decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

