Nielsen: sales of slimming products jumps in January
Sales of slimming products jumped by two digits in January: from December 2018 to January 2019, sales increased nearly 50 percent and 30+ percent, according to Nielsen’s scanned database of modern retail chains.
In addition, the category’s annual turnover between December 2018 to November 2019 amounted to about two billion forints, which means almost half a million packages. Almost two thirds of these are capsules.
Related news
YouGov Shopper: market research on new grounds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Room fans, perfumes and pregnancy tests are also selling well at Wolton, a quarter of orders are no longer for hot meals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plant-based dog food cuts environmental “pawprint,” UK study reveals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >