Nielsen: Hungarians ate twenty million frozen pizzas in a year
Between July 2019 and June 2020, Nielsen registered a two-digit increase of 24 percent in the turnover of the frozen version of the Italian national dish, compared to the same period of the previous year, the Hungarians spent over 11 billion HUF on it. This is nearly 6,700 tons in weight (9 percent increase) and 19 million units (7 percent increase). (Nielsen)
Related news
YouGov Shopper: market research on new grounds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PwC aquires GKID research company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Producer prices of wheat and corn have decreased – international markets are also under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Invisible risk in the chain: microplastics in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the increase in average wages, saving has become the privilege of the richest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
