Nielsen: This is an advertising space
In the first 35 weeks of 2019, 4,905 types of ads were displayed. It seems that the crisis caused by the virus also left its mark on the production / Hungarianization of commercials, because in the first 35 weeks of 2020 there were only 4,128 types of advertisements (-777 less, which is -16% less). The number of new ads (ads that weren’t on screen at all before) fell from 3,819 in 2019 to 3,132, a decrease of 18%.
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Shopper: market research on new grounds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The index of price increases perceived by the population remains high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The latest VOSZ Barometer is out – Despite the macro numbers, VOSZ member companies are optimistic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO: 890 tons of food is the balance of the Donation Convoy celebrating the anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >