Nielsen: we fight against aging for five billion a year
The market for facial skin care products is booming: Between April 2018 and March 2019, it generated a turnover of five billion forints, mostly in drugstores.
In addition to the 9 percent increase, the volume of products with anti-wrinkle / lifting effect increased by 3 percent, covering 865,000 liters of cream, serum or oil. Women are most likely to be attracted to brands against aging: nearly ninety percent of value sales are branded – according to Nielsen’s retail index. (Nielsen)
Related news
Tuned to beautiful skin
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Taking facial care to the next level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: industrial producer prices in July did not change compared to the previous month, exceeding the level a year earlier by an average of 4.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority tested detergents, washing powders and washing capsules
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Magyar Posta has started delivering food vouchers to pensioners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >