Hungary's food-retail is on podium
The value and volume of food-retailing in Hungary has increased more than the European average during the second quarter, compared to the April-June period of the last year.
In terms of value 3.9, in terms of volume 1.2 percent more goods were sold in the stores in Hungary. These indicators in the 21 developed European countries are an average of 2.4 percent (value) and 0.7 percent (volume) – the Nielsen consumer information and knowledge services company’s “Growthreporter” European quarterly analysis recveals. (Nielsen)
Related news
Consumption drives the economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The National Trade Association held its general meeting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Who won and who lost in 2024? – Spectacular differences in results in food retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The deer-rooing season has begun in Hungarian forests
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The amount of domestic game meat sold and intended for own consumption in 2024/25 was 13 thousand tons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >