Nielsen: Half of the Hungarians are already buying premium products online
Nearly half of the Hungarians are already buying the desired premium product online, thus approaching the 61 percent European and 69 percent world average.
In fact, 15 percent of them are happy to order overseas and spend more money on higher quality coffee / tea, according to Nielsen’s global online consumer study on premium products in 64 markets. (Nielsen)
Related news
How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What do Hungarian shoppers want? Cheap, high-quality products made in Hungary!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl unveils its largest logistics centre in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Life is beautiful in pairs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
